torsdag 24 juni 2010

SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR...


Sist jag skrev hyllade jag våren i maj. Sedan dess har nog många av oss misströstat eftersom kylan lägrade sig över länet. Huh, jag tappade totalt lusten till trädgårdspyssel då värmen försvann. Trädgårdsdammen hann jag dock ställa iordning :-)

Mycket har hänt sen dess i.a.f. och det här mest handlat om arbete i egna firman. En del jättekul arbete, som planering inför ett Exotiskt SPA som tre tjejer/damer/kvinnor ska anordna och som går av stapeln den 14 - 15 augusti i Långsjön som ligger 15 km utanför Bodens C. Planering och jobb inför föreläsningen Lyssna på en rekordbantare som går av stapeln 23 september har också pågått sedan sist vi hördes!

Lite (löjligt) stolt och glad är jag oxå över att numera tillhöra den skara som skriver på NSDs Blogg. Det blev jag så sent som igår och har redan ivrigt hunnit med flera blogginlägg.

Men snart, mycket snart är det dax för återhämtning. Då blir det minimalt med kontorstid! Ja, jag vet att jag skrev om semester redan i början av maj. Men medan det då var en hägring, blir det nu en realitet: Vara ute hela dagen, hälsa på släkt och vänner, få roligt främmande från Skåne, åka båt ut i skärgården, promenera i skog och mark, upptäcka nya och gamla saker, gå på konserter, åka på auktion m.m.

Ha en riktigt skön sommar, vila och njuuut!

Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails